Wednesday, March 30, 2011

zulfan is going 4 a school trip...

tomorrow my hero..danish zulan will be joining his school trip...alamakkk...i'm the one who is getting very nervous..(mak kan hover...hahaha)..scary oo thinking of him..juz imagine la kalu tomorrow dier nangis takmo joint ke..(harusla mak pening..rite now he's fine..siap remind me.."kalu abg bangun lambat ibu dukung jer bwa g bilik air...." aikhhh...sgtla xlogik aku yang ibu mithali ni nak siram anak aku yg tengah tido..adoi...macam2la anak aku ni..

The worse part tomorrow is..besernyer chenta yang antar anak sekolah..but tomorrow sbb dier nak gi jenjalan ni.harusla aku yg hantar.(hukhuk..papa dier on course kat PD rite now..)..bkn antar dier tu worse tp nak menempuh jammed esok after drop dier kat sekolah..n mencari parking selit2...seb bek kete aku comel..boleh la aku mencelah2 bedah esok...aku ni morning person masuk WP 1..(7.30 PG)so selama ni parking n jammed not the things i'm dealing with..so kawan2 opis aku..besedia dgr aku memekak esok ekk..g 1 jgn bising eh kalu aku lambat ckit esok..muahahha..korang paham kan..korang pon beser ngan masalah ni kan..huhuhu(ayat nak kasik gak org cube paham..)muahahaha..sekian..entry hampess aku..huhuhu

2 comments: