Thursday, March 31, 2011

me.....merapu again..

guys...semalam kan mak meroyan kan..ha amik..hero mak balik uamh..dengan vanggenyer cakap dier g Aquari klcc, n planetarium..sebagai ibu yg mithali aku pon tanya la ada aper..best ke..abg tgk aper...die pon story macam2 walhal aku da bawak da dulu..siap plak cakap eh bukan dulu ibu bawak tmpat lain..cmno???...yolahhh...

paling tak tahan..cikgu bawa mkn Mc D..(sedey mak ko ni..)tah da bape puluh kali mak ko bawak...but aku sonot sebab dier sonot...hehehe..

And my chenta pon da balik..so aku plak take revenge..rini I balik kg yer sayang..u jg rumah eh..i balik kejap jer..esok i balik cni balik kay..muahahaha..

Td packing barang nak balik..(mcm la kau nak balik seminggu shieda..sehari jer..barang tak hengat...akuuuu...harusla begitu...wakakaka)..pastu berebut menatang laptop ni kan chenta aku..yerla aku mengalahla..amik la amik..t i beli sendiri i nyer...huhuhu...(ayat merajuk jer tu..gile nak beli satu tuk aku..yg ni pon aku gak yg melalak2 nak..pastu aku punyerkan..sekang dier nak guna..mmg harus dier berebut ngan aku....

So takdela aku merapu malam ni n esok kot...FB pon yang adola..

Wokiess chow dulu..mak nak sambung wat keje...huhuhu

No comments:

Post a Comment