Monday, March 28, 2011

bismillahirrahmanirahim..huahuahua...da makna tahun da aku tak update blog ni...bkn setakat lalang...binatang liar pon da membiak kot..muahaha..dan tetiba dapat hidayah nak update balik...tp klu panjang2 cite kang..mmg tak jaye gak nak habiskan..so..nak cite yg paling latest dulu...my mom da makin pulih..last year warded 44 dayz..due to hati bernanah n kencing manis yg tetibe dtg ngan kuatnyer...n die pn da selamat menjalani minor operation tuk mata..n da semakin pulih gak..tp cute yg warded 44 dayz tuy..sgt mencabar...dalam keadaan yanti yang makin sarat..amoi yg baru keguguran n masa tu bulan puasa..


Ada satu saat yg kami rasa hampir kehilangan dan alhamdulillah Allah panjangkan umur mak..dan bagi kami masa tuk terus tabur bakti pd dier..(walopun most of time mak yg tabur bakti kt kitorang...)


Aku pon da dapat anak dara sorang..sgt comey..nama dier dhya amani..sgt disayangi oleh abg upan n abg zareef...hehe..amani ni daughter yanti...sekang plak kat kedah..sian c tenit ni..mak dier kursus kat PD.2 bulan....so sekang dier mak tok dier bela..sedey woo..aku selalu rindu kat dier..kitorang ajar die panggil aku ibu(aku kan over...lalala.pastu papa long..muahahha..sebab ayah dier pon papa..so papa long la..(emang dasar aku ni..)wakakka


Chenta ku si danish n darfi plak.. da makin besar..makin lasak...amoi plak da pregnant semula..moga2 kali ni takde masalah n selamat semuanyer...


My laling...alhamdulillah..makin cbuk la tp mgkin rezeki kami la tu...tahun ni umah siap kot..so pasni aku blogging pasal umah plak kot...


Hmmm.ibu yati pon da ada baby...zareef sayang betul baby ni..(mcm dier syg ibu yati dier...)..nama..Iklil Hanani..sgt comey n bambam.hehe..


Opis wat masa ni tak nak cite..sbb psni aku akan cite..macam hawau you....!!!..sgt menyampah okay...

Ni pembuka tuk blog yang da bersawang nih...t i blogging lagi....

No comments:

Post a Comment