Monday, December 7, 2009

Mm..nyum..nyum..baru balik dari makan...kenyangnyer..mmg betul ah bila da kenyang..ilang terus tumpuan aku..hehe..mata ngantuk...boleh ke?..ari ni ada satu adinda ni belanja makan..tq yazid..hehe..belanja nasi arab..Lamb Khabshah..kat Restoran saba' di Cyberjaya..sure ramai yang tau....memang best la..dan yang paling syoknyer..mmg ngantuk gile lepas makan..kikiki...
Boleh ka aku nak tdo..hehe...tetiba da kenyang teringat anak aku..si zulfan rini tak mau gi umah ibu yati dier..dier nak duk umah ngan pakcik2 dier...aku terpikir plak..cane agaknyer yeak.pakcik dier tu kecik2 belaka..stay umah aku sebab cuti sekolah kan..sanggup plak tinggal umah tu..takde keja la tu mesti tgh main PS2....tapi aku suke ble ramai2..meriah ckit....

ESOK ADA BALA....benci nyer aku ngan mr. E ni..mmg sangat2 menyampah..meluat pon ada gak..huh....aku nyer perasaan sekang nak balik haha..sebab meluat tgk muka si E ni..

No comments:

Post a Comment