Sunday, December 6, 2009

lamanya tak menulis..

aku mmg da lama gile tak menulis kat blog nie...cam exhausted sebenarnya pon ada gak..hehe..ritu 28 n 29/11..engagement ceremony n wedding 2-2 adik aku..congrats la pada diorang sebab da sampai ke satu fasa baru dalam kehidupan diorang..n wanna say sori to deeda..sori yang tak dapat bersama-sama ko bergosip n bersosek-sosek masa wedding ijal..hikhik...n kepenatan kenduri tu menjadikan aku sangat la rasa nak bercuti-cuti malaysia...boleh ke????..hihi..
n..semalam konon2 nak jalan2 my hubby bawakla kitorang gi Jomheboh..dek kerana zulfan cbuk sangat" Bu jom ah kite gi Heboh-heboh"..punyala sesak n panas..tak larat rasanya..pengantin baru yang joint kitorang pun da kelesuan n kepenatan..at last aku suh pengantin tu balik dulu...dan penyudahnya kitorang balik awal...awal ke....?...takla awal mana..sebab lepas tu gi mines plak..sebab...hubby aku cbuk nak cari barang idaman dier...n nasib baik dapat..punyerla suka..senyum sampai ke telinga....lupa la tu dier nyer penat n panas masa di Bukit Jalil...

No comments:

Post a Comment