Monday, December 7, 2009

aku dan kawan-kawanku yang tertekan...

Gambar lama time ngndungkan zareff with mum

Upan n atuk

tekanan perasaan yang melanda kitorang dari semalam takde sapa dapat huraikan..mmg dasyat gle..ape punya makhluk tuhan la...muka cam kesian tapi perangai mmg mnyakitkan jiwa kitorang...sabar jer...da puas diperli tapi tak makan juga..aku agak tahap tahan maki ni..hehe..okay abaikan dier...


nak story pasal malam air mata adik aku..sian tgk dier...semalam lovely hubby dier da balik ke kedah..sedih siot pengantin baru..da kena berjauhan...sedih plak aku nengok n aku tak sanggup nak tengok drama air mata kat hentioan kajang plak takut t aku pon sama nangis jadi aku n hubby ambil keputusan tak ikut hantar..yela nak bagi diorang masa tuk feel....kan nak berpisah lama..(lama ke....semalam tanya kate adik ipar aku mungkin christmas dier balik...hope so..sian adik aku....) taopi betul la..aku pon tak boleh lama2 jauh ngan hubby walaupun da almost 5 tahun kitorang kawen..nikan pengantin baru, dala selama ni pon berjauhan....


Dan finally..nak cakap windu gle ngan bonda n ayahanda ku di kampung...maklumla menjelang wedding adik aku ritu..every weekend aku tercongok kat umah...so da almost 2 weeks tak jupe..windu sgt la plak....tak sabar nak balik kg minggu ni..juper mak....MAK....WINDULA.....

No comments:

Post a Comment