Wednesday, August 26, 2009

muning...

ni 1st day setelah very2 long2 time tak access blog..aku nyer blog yang lama tah aper jadi tah...tetiba teringin nak mengaktifkan balik blog...tah la maybe sejak da ada 2 hero ni..aku rasa aku kena simpan every single moment yang precious gile ni dalam ingatan aku..mana tau sok da tua aku nyanyuk..tak ingat plak sweet2 memory kan..heheh
And very deeply thanks tu Deeda..u remind me 4 da blog again...kikiki...(luv u ah...)

now nak cakap pasal pose...hehe..da 6 ari kite pose..aku rasa cam sekejap sangat masa berjalan n my hubby cakap aku happy gile pose ni pasal tahun ni aku tak berada dalam pantang situation..(Aiyoo..gilo ma..dalam pantang time pose..)time nila sume benda time nak buka nampak cam best..maklumla hero2 aku sume lahir time ramadhan..(penat siot aku ganti pose..)hehehe..and yang tak beshnyer..heheh aku pose kat umah sendiri..bukan dengan mak..hmm..lemak ni sebab yang 2 tahun tu pose ngan mak..(pantang la katakan...amik peluang la..hahahha)..anyway.. selamat berpose ah..t sambung update....chow.......

No comments:

Post a Comment